sunnuntaina

Asioita Minusta

Vaaralan Krisse haastoi kertomaan 6 asiaa minusta....
Tässä ne ovat:

♥Ammatiltani olen Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja. Tällä hetkellä en tee lainkaan oman alani töitä johtue puhtaasti siitä, että silloin olisin aamua iltaa töissä.

♥Suurena haaveena on aloittaa opiskelut, mahdollisesti piakkoinkin?

♥Rakastan sisustamista ja omin käsin tekemistä, aika vain nykyisin on rajallista.

♥Haaveilen uudesta kodista, kaukana täältä, ja siitä että saisin suunnitella koko kodin sisustuksen alusta loppuun saakka.

♥Tärkeintä elämässäni on Neve sekä avopuolisoni Janne. Myös oma perheeni ja rakkaat sisarukseni ovat hyvin hyvin tärkeintä. Olen ihminen joka arvostaa perhe-elämää suuresti. Perheen kokoontuminen ja yhdessä olo ovat elämän suolaa.

♥Ilman ystäviä ei voi elää, ystävyys on minulle tärkeää, en tarvitse monia monia kavereita vaan pari hyvää sydänystävää....

6 kommenttia:

Krisse kirjoitti...

Kiva kun otit haasteen vastaan.
Näin tutustutaan toisiimme hieman paremmin....:-))

TIINA kirjoitti...

moikkiskoikkis.

kiva lukea lisäinffoa susta. :)

ei mulla mitään tilausjärjestelmää ole, mutta saatan mä jotain joskus toiveesta väsätä! :D
en kuitenkaan tosiaankaan ole mikään mestariompelia..
mitä oisit vailla?

With all my love- blogin Jenna kirjoitti...

Nuita sydämmiä kattelin et mitä sää sellasilla oot pyyelly hintaa?

Anonyymi kirjoitti...

Nyt vasta huomasin blogisi =) Tosi hieno blogi sinulla ja ihania kuvia =)

Terkuin naana =)

TIINA kirjoitti...

sinulle on spostia.

With all my love- blogin Jenna kirjoitti...

Moikka Naana =)

Kiva kun pistäydyit mäki oon salaa selaillu sun blogia =D Tuuhan toistekkin!

Suurin niistä on Rakkaus

Suurin niistä on Rakkaus